Nowe produkty SKS Germany

Drukuj

Niemiecka marka SKS jest w Polsce dobrze rozpoznawalna, a z roku na rok rzesza zadowolonych z zakupu klientów stale powiększa się. Poznajmy kilka drobnych nowości na ten rok.<br />

Niemiecka marka SKS jest w Polsce dobrze rozpoznawalna, a z roku na rok rzesza zadowolonych z zakupu klientów stale powiększa się. Poznajmy kilka drobnych nowości na ten rok.
W ofercie pojawiły się dwie nowe pompki. Pierwsza z nich nazwana została Supershort, osoba władająca językiem angielskim, chociaż w stopniu minimalnym, na pewno odkryje jej najważniejszą cechę - mały rozmiar. Pompka ta jest faktycznie bardzo krótka, ma zaledwie 164 mm długości, ale dzięki teleskopowej konstrukcji potrafi nadmuchać oponę do 6 barów (87 psi). Kolejną, na pewno pomocną funkcją jest rozkładający się korpus, który po zdjęciu można zahaczyć o wciskaną końcówkę pompki, tworząc ją bardziej ergonomiczną (kształt litery T) dla pompującej ręki. Supershort waży 103g i jest kompatybilny z zaworami: Presta oraz typem Schrader, zwanym także zaworem samochodowym. Cena wyniesie 89,90 zł. Z kolei tańszą, kosztującą 54,90 zł propozycją jest Bandit, pompka ta jest jednak trochę większych rozmiarów - ma 225 mm długości, ale za to masa jest niższa niż w przypadku Supershort'a - 83 g.Także tutaj zastosowano teleskopową konstrukcję, a maksymalne ciśnienie również będzie równe 6 barów. Ciekawe jest wykończenie, dostępne są bowiem dwie jego wersje - z czarnym tworzywem, oraz przezroczystym. Bandit, dzięki końcówce Duo-Head, kompatybilny będzie ze wszystkimi typami zaworów.

Pompki Bandit i Supershot


Interesującymi propozycjami wydają się być także nowe torby podsiodłowe, powstałe przy współpracy z niemiecką firmą Deuter, producentem wysokiej jakości toreb oraz plecaków (nie tylko rowerowych). Współpraca ta, w produktach SKS, objawiać ma się wysokiej jakości materiałami użytymi do produkcji oraz znakomitym wykończeniem, a jej owocem są, jak na razie, dwie torebki podsiodłowe: Race Bag oraz Tour Bag. Pierwsza z nich dostępna będzie w dwóch wersjach pojemnościowych; S - 0,85l oraz M - 0,85-1,1l. Zastosowano tutaj innowacyjny system mocowania - za pomocą obracanego o 1/4 obrotu szybkozamykacza torebka mocowana jest do stelażu siodła. Z kolei wykonany z podobnych materiałów Tour Bag, montowany ma być do rury podsiodłowej - system jaki tutaj zastosowano jest identyczny jak ten znany z błotnika SKS X-tra Dry. Większy od Race Bag'a Tour Bag dostępny będzie w dwóch rozmiarach: L - 1,4l oraz XL - 1,4l - 2,0l. Ceny są zróżnicowane - zapłacimy od 94,90 zł za najmniej pojemnego Race Bag'a, do 129zł za najdroższego w tej kolekcji Tour Bag'a w rozmiarze XL.

 

 

Race Bag oraz Tour Bag


Za nieco mniejsze pieniądze nabędziemy, przypinaną do stelaża siodła oraz sztycy, torbę z serii Base Bag. Dobrym posunięciem jest zaoferowanie aż 6-ciu rozmiarów: XS, S, M, L, XL oraz XXL, dzięki czemu każdy znajdzie dla siebie odpowiednio pojemną torbę, dostosowaną do swoich potrzeb. Najmniejszy XS mający 0,3l pojemności, będzie więc świetnym rozwiązaniem, gdy nie zabieramy ze sobą mnóstwa przedmiotów, ta wersja kosztuje 52,90 zł. Najdroższy XXL wyceniono na 94,90 zł, a jego pojemność wyniesie 1,1 + 0,7 l, a więc maksymalnie 1,8 l. Wszystkie torby serii Base Bag charakteryzują się, odpornym na ścieranie oraz przemakanie, materiałem, a ponadto zastosowano zwiększające bezpieczeństwo odblaskowe paski.

 

 

Torebki Base Bag w różnych rozmiarach i kolorach


Info: www.sks-germany.com
Dystrybutor: www.velo.com.pl