Materiał zawiera treści reklamowe

Rower górski (MTB) do 9000 zł (XC i trail)

Sprawdź, jakie rowery górskie z kolekcji na 2024 rok znajdziesz na rynku w cenie do 9000 zł. Na co zwrócić uwagę przy wyborze roweru do XC oraz co znajdziemy w kategorii ścieżkowców?

Drukuj
Kellys Gate 90 Michał Kuczyński

Przyglądamy się rowerom z segmentu XC oraz ścieżkowcom w budżecie do 9 tys. zł. Na co zwrócić uwagę przy poszukiwaniach? Na jakie podzespoły możemy liczyć w założonym budżecie? Te i wiele innych kwestii wyjaśniamy w poradniku, a także prezentujemy przegląd rynku.

Pół żartem pół serio napiszemy, że kupno roweru za 9000 zł to inwestycja równie poważna, co kupno samochodu. Ba... dla większości z nas to inwestycja bardziej poważna! Często zdarzyć się może tak, że kolarz, inwestujący taką sumę w swoje dwa kółka, pokona na nich więcej kilometrów w ciągu roku, niż właśnie samochodem. No chyba że regularnie ściga się w międzynarodowych zawodach i sporo musi podróżować... W każdym razie - w przypadku sporej grupy osób decydujących się za zakup roweru za taką sumę życie kręci się wokół kolarstwa, a rower już dawno przestał być jedynie środkiem transportu.

W tym tekście skupiamy się na rowerach górskich w budżecie od 8 do 9 tys. zł. Nacisk położyliśmy przede wszystkim na konstrukcje z segmentu cross-country / maraton, chociaż w założonym budżecie spokojnie możemy znaleźć też rower trailowy z większym względem bolidów XC skokiem. O tym także kilka słów napiszemy. Na co zatem możemy liczyć obecnie w przypadku rowerów MTB w założonym budżecie?

Zobacz również:

pokaż pełną listę

 

W tej cenie - raczej hardtail! 

Do niedawna w omawianej kwocie można było znaleźć nie tylko rowery typu hardtail, ale również fulle. Obecnie jednak rowery z pełnym zawieszeniem z nowej kolekcji w detalicznej cenie do 9000 zł można policzyć dosłownie na palcach jednej dłoni. Dlatego spodziewajcie się, że raczej skończycie z nowoczesnym rowerem - owszem - ale będzie to najczęściej sztywniak. W tym budżecie dominują rowery aluminiowe, choć trafiają się też karbonowe. Zdecydowanie warto rozglądać się za hardtailami z włókna węglowego, których szybkość determinuje ich lekkość oraz sztywność boczna, przekładająca się na efektywny transfer energii. Jeżeli chodzi o rowery do XC i maratonów celujcie więc w modele karbonowe lub zaawansowane aluminiowe, przy trailówkach spokojnie można poprzestać na aluminiowych konstrukcjach. Praktycznie wszystkie maszyny napotkane w założonym budżecie posiadają wszelkie nowoczesne standardy - sztywne osie kół Boost, wewnętrznie prowadzone przewody, czy taperowane rury sterowe widelców. Na wszystkie te elementy warto zwrócić uwagę przy poszukiwaniach. Nowoczesne hardtaile zwykle mają też progresywną geometrię oraz zaprojektowane są z myślą o lepszym radzeniu sobie np. z pokonywaniem technicznych tras i stromizn (przypomina nam o tym np. kąt głowy ramy, który w ostatnich sezonach został w wielu modelach wypłaszczony do okolic 68 - 69 stopni).

 

 

 

 

Budżet około 9000 zł wprowadza już jednak trochę komplikacji... no tak, zawsze problemy z tą kasą. Otóż w założonej sumie - jak już wspomnieliśmy - da się na rynku znaleźć też rowery z pełnym zawieszeniem, które jednak na 100% wykonane będą z aluminium. Tego typu konstrukcje powinni rozważyć kolarze, którzy bardzo często jeżdżą w ciężkim technicznie terenie lub z drugiej strony - którzy gorzej radzą sobie z technicznymi elementami na trasie. Bez dwóch zdań rower z pełnym zawieszeniem to lepszy góral, aniżeli hardtail, tyle, że niekoniecznie w tym budżecie... Minusy fulla za 8 - 9 tysięcy złotych? Oczywiście wyraźnie większa waga - podczas gdy za 9 tys. zł kupimy karbonowego hardtaila o masie około 11 kg, rowery z pełnym zawieszeniem w założonym budżecie w najlepszym wypadku ważyć będą w okolicach 14 kg. Coś za coś - sami musicie dokonać wyboru, nikt nie mówił, że będzie łatwo. ;-)

Nasza rada - do ścigania się w XC i maratonach  jedyny dobry wybór w tej cenie to lekkie hardtaile z 29-calowym kołem. Jeśli mieszkacie w górach i macie pod ręką techniczne ścieżki, a rower którego szukacie to bardziej ścieżkowiec, wówczas możecie spojrzeć na aluminiowego fulla. Warto jednak pamiętać, że trailowy hardtail w tej cenie będzie kompletny i dobrze wyposażony, a w fullu gdzieś będzie czuć oszczędność na wyposażeniu. 

Jeszcze jedna dość prozaiczna rada - zwróćcie uwagę na gwarancję, jaką producent obejmuje ramy. W przypadku wielu najbardziej uznanych producentów serwis gwarancyjny stoi na wysokim poziomie, podobnie jak obsługa posprzedażowa - za to też po części płacimy niejednokrotnie większą cenę, czego nie widać na pierwszy rzut oka w specyfikacji.

 

 

 

 

1x? 2x? SRAM czy Shimano?

Napęd... uff temat rzeka. Na wstępie warto sobie zadać pytanie, jak szerokiego zakresu przełożeń potrzebujemy i jak silne kopyto posiadamy. Jeśli jesteśmy wyczynowcami i "mamy pod nogą", to zdecydowanie można iść w stronę napędu 1x12. Nowoczesne napędy 12-biegowe posiadają na tyle szeroki zakres przełożeń, by poradzić sobie ze stromymi podjazdami, a przy odpowiednio dobranym blacie korby szybko będzie można jechać również po płaskim (aby taką szybką konfigurację ogarnąć, trzeba mieć formę!). Napędy 1x są proste w obsłudze, bo odpada nam konieczność obsługi dwóch manetek, a obecnie przy zaawansowanych koronkach blatów narrow-wide znika problem spadającego łańcucha. Jeśli natomiast kręcimy czysto amatorsko, zależy nam na bardzo szerokim zakresie przełożeń lub jeździmy w bardzo zróżnicowanym pod względem przewyższeń terenie - możemy wówczas pójść w stronę napędu z przednią przerzutką. Warto jednak mieć na uwadze, że obecnie mamy schyłek dwóch blatów, a absolutna większość rowerów na rynku ma tylko jedną tarczę z przodu!

Obecnie w budżecie do 9 tys. zł najlepszym, co może nas spotkać w przypadku specyfikacji napędu jest grupa Shimano Deore XT serii M8100 pomieszana z komponentami SLX oraz SRAM GX Eagle (oba oczywiście 1x12). Dominują jednak wyraźnie tańśze grupy napędowe. Standardem i średnią w tej cenie są Shimano Deore, Shimano SLX i SRAM NX Eagle, czyli również grupy 1x12. Poza tym znajdziemy też SRAMowskiego SX Eagle i naprawdę dobrą grupę Shimano SLX. Od poziomu Deore i NX wzwyż jakość działania napędów jest zadowalająca, natomiast zawsze minusem tańśzych grup będzie wyższa masa i zastosowanie nieco mniej trwałych materiałów, chociaż to też nie jest regułą. 

Pozostałe wyposażenie

Przede wszystkim warto rzucić okiem na oferowany amortyzator oraz koła. W przypadku widelca jakoś tak się składa, że do 9000 zł możemy wybierać głównie w rowerach bazujących na modelach marki RockShox. Wszystkie amortyzatory są oczywiście powietrzne, wiele z nich ma manetkę blokady na kierownicy, praktycznie wszystkie mają oś sztywną koła z przodu. W rowerach do XC i maratonów standardem jest 100 mm skoku. Najwyższym spotykanym obecnie w rowerach górskich do 9000 zł modelem jest kultowa Reba, która sprosta wymaganiom większości wyczynowców. Niżej w hierarchii stoi Recon, a następnie Judy - i tych modeli znajdziemy sporo. Do tego spotkamy też podstawowe FOX'y 32 i 34 oraz Manitou Markhor. 

Koła - najlepiej, aby były możliwie lekkie, chociaż o włóknie węglowym w tym budżecie można pomarzyć. Szukajmy jakiegoś sprawdzonego zestawu od uznanego producenta. Koła i opony wszystkich z rowerów z tej półki powinny być już gotowe na system tubeless. Bądźmy jednak szczerzy - w tej cenie zwykle trafimy solidne, ale ciężkie i mało dynamiczne modele. To największy ogranicznik tych rowerów. 

 

 

 

 

Co z tymi ścieżkowcami?

Rowery trailowe czy mówiąc "po naszemu" ścieżkowce, to konstrukcje o bardziej uniwersalnej geometrii, w której nacisk względem maszyn XC mocniej położono na zjazdy i pewne prowadzenie w trudniejszym terenie. Z tego też powodu ścieżkowce mają większy skok zawieszenia - między 120 mm, a 140 mm. Również wśród trailówek możemy wybierać w hardtailach i rowerach z pełnym zawieszeniem. Tego typu konstrukcje przede wszystkim stworzone zostały z myślą o wszechstronności, o całodniowych wyprawach w górach i o zabawie na szlaku. Z pewnością dadzą nam dużo pewności na zjazdach i po prostu będziemy mogli sobie pozwolić tam na więcej. W przypadku trailówek do 9000 zł trzeba się jednak liczyć z tym, że rowery te będą ważyć więcej - mowa o wartościach około 14 - 15 kg. Jak na dłoni widać więc, że na rowerach trailowych trudno będzie nam rywalizować na podjazdach z wylajtowanymi hardtailami. W zamian jednak otrzymujemy sporo innych benefitów. Sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy stawiacie bardziej na zabawę w górach, czy chcecie rywalizować o podium na maratonie. Jeśli liczy się dla Was "fun", to warto ścieżkowca rozważyć.

Polecany przez redakcję

W sezonie 2024 chcemy polecić Waszej uwadze jeden model, który szczególnie przypadnie do gustu ambitnym amatorom ścigania w XC i maratonach. Co zwróciło uwagę redakcji?

 

Kross LEVEL 10.0

KROSS od czasów swojej obecności w czołówce Pucharu Świata XC cały czas posiada w swoich szeregach rodzinę hardtaili XC z włókna węglowego, które za sprawą bardzo dobrego stosunku ceny do jakości są po prostu godne polecenia. Rama modelu Level 10.0 bazuje na doświadczeniach KROSS-a w budowaniu wyścigowych rowerów MTB. "Dziesiątka" co prawda została wykonana z nieco cięższego względem topowych modeli (11.0 i 12.0) włókna węglowego, jednak dzięki temu potencjał carbonowej ramy został otwarty na szersze grono odbiorców. Naszym zdaniem Level 10.0 idealnie wpisuje się w potrzeby amatorów, którzy chcą powalczyć na wyścigach o wysokie lokaty na mecie. 

Bazą Levela 10.0 jest rama o klasycznej wyścigowej geometrii z kątem głowy ramy 69 stopnia, który to w parze z kołami 29" pomaga nam sprawniej pokonywać zjazdy, czuć się na nich pewniej i jechać po prostu szybciej. Rama posiada oczywiście wszelkie przydatne w ambitnych zastosowaniach standardy: koła ze sztywnymi osiami w standardzie Boost, stery taperowane czy wkład suportu montowany na gwint. Szczególnie wkręcany suport docenią amatorzy ścigania, którzy własnoręcznie serwisują swój rower - wymiana tego elementu jest o wiele bardziej bezproblemowa, niż miało to miejsce w stosowanych często w wyścigowych rowerach PressFitach. Rama Levela 10.0 jest sztywna bocznie, a dzięki temu nie tylko prowadzi się precyzyjnie, ale i sprawnie przyspiesza, odpowiadając żywo na każdy ruch korbą. 

Wyposażenie modelu KROSS Level 10.0 również stoi na bardzo dobrym poziomie - na pokładzie mamy napęd zbudowany w większości z komponentów grupy Shimano SLX M7100 (układ 1x12). Jedynym wyjątkiem w tej układance jest korba - tu zamiast SLX-a KROSS montuje mechanizm Shimano FC-MT610. Hamulce to hydrauliczne pozagrupowe Shimano MT20, których działanie nie rozczarowuje (jedynym na co można nieco narzekać to dość długie klamki hamulcowe). Amortyzator mający 100 mm skoku to dobrze znany i sprawdzony produkt RockShoxa - model Reba RL. Tak skompononwany hardtail osiąga na masie wynik w okolicach 12 kg. Na początek poważnego ścigania będzie jak znalazł!

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Rama carbonowa
  • Widelec/amortyzator przedni: ROCK SHOX REBA RL / Skok widelca: 100 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO SLX M7100
  • Ilość biegów: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO FC-MT610
  • Suport: SHIMANO BB-MT501
  • Kaseta: SHIMANO SLX M7100 10-51
  • Łańcuch: SHIMANO M7100
  • Obręcze: WTB ST I25 622 x 25
  • Manetki: SHIMANO SLX M7100
  • Hamulce: SHIMANO MT201 160mm / hydrauliczne
  • Waga około 12 kg
ROWERY Kross

 

Co na rynku?

Na kolejnych podstronach prezentujemy modele z segmentu XC / maraton oraz trail (pod koniec zestawienia) z kolekcji na 2024 rok. Więcej rowerów znajdziecie w naszym Katalogu Rowerowym.

 

 

 

Rowery XC / maraton

 

Canyon Grand Canyon 9

  • Cena: 8399.00 PLN
  • Waga: 13.72 kg
  • Opis ramy: Grand Canyon AL SL
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: FOX 32 Rhythm GRIP
  • Przerzutka tylna: Shimano DEORE XT M8100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano M610 30T
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY Canyon

Romet MONSUN 1

  • Cena: 8499.00 PLN
  • Waga: 12.10 kg
  • Opis ramy: Carbon
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Rock Shox Recon Gold RL 29 15x110mm,
  • Przerzutka tylna: Shimano SLX RD-M7100 12
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano SLX FC-M7100 32T 175mm
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY Romet

Superior XP 939

  • Cena: 8499.00 PLN
  • Opis ramy: Alu X6 Ultralite
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: RockShox Recon Silver RL R
  • Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M8100 Shadow Plus
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO XT FC-M8100 Hollowtech II, 34T
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: SHIMANO BL-M4100/BR-MT410
ROWERY Superior

Stevens Sentiero

  • Cena: 8500.00 PLN
  • Waga: 12.20 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061 TB
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Fox 32 Float Rhythm
  • Przerzutka tylna: Shimano SLX Shadow+
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano FC-MT510-1 32t
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY Stevens

Bulls BUSHMASTER S

  • Cena: 8633.88 PLN
  • Opis ramy: carbon fibre
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: RockShox Judy Gold RL-R
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore RD-M8100-12-SGS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore FC-M511 32T
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: SHIMANO BR-MT201 180mm
ROWERY Bulls

Scott Contessa Scale 910

  • Cena: 8699.00 PLN
  • Waga: 12.20 kg
  • Opis ramy: Scale Carbon HMF
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: FOX 32 Float Rhythm Grip
  • Przerzutka tylna: Shimano XT RD-M8100 SGS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano FC-MT512-1, 55mm CL / 30t
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano MT401
ROWERY Scott

Scott Scale 930

  • Cena: 8699.00 PLN
  • Waga: 12.20 kg
  • Opis ramy: Scale Carbon HMF
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: FOX 32 Float Rhythm Grip
  • Przerzutka tylna: Shimano XT RD-M8100 SGS, Shadow Plus
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano FC-MT512-1, 55mm CL / 32t
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano MT401
ROWERY Scott

Canyon Exceed CF 5

  • Cena: 8899.00 PLN
  • Waga: 11.84 kg
  • Opis ramy: Canyon Exceed CF
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Rock Shox Recon RL Remote
  • Przerzutka tylna: Shimano DEORE M6100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Rotor REX Direct Mount
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY Canyon

Merida BIG.NINE 3000

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour Raidon 34 R-2CR
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore M6100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore MT512
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano MT200
ROWERY Merida

CTM RASCAL 4.0

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Rock Shox RECON GOLD, DebonAir
  • Przerzutka tylna: Shimano XT RD-M8100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore XT FC-M8100, 32T, 175mm
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano Deore M6100 / SMRT64
ROWERY CTM

Kellys GATE 90

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: Kellys Dynamic RRC 29
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Rock Shox Recon Gold RL
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore XT M8100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore XT M8100-1 Hollowtech II (34T)
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano Deore MT410 57-622 (29x2.25) ADDIX
ROWERY Kellys

Northtec CAYON XT PERFORMANTE FOX

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Waga: 11.20 kg
  • Opis ramy: Alu 6061 Hydroformowana
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: FOX Forx 32 SC 29 K FIT 4 RC 100
  • Przerzutka tylna: Shimano XT RDM-8100SGS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano XT FC-M81001 34T
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano XT M-81001 180/160mm
ROWERY Northtec

 

Rowery trail

 

Dartmoor Bluebird Evo 29"

  • Cena: 8099.00 PLN
  • Waga: 15.95 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061-T6
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: X-Fusion Slide RC 29"
  • Skok widelca: 140 mm
  • Skok tylnego zawieszenia: 130 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore M5100
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: FSA Gamma Pro, 175mm (XL, L) / 170mm (M) 30T, BCD 82mm
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano MT-410 2-tłoczki, tarcze 180mm
ROWERY Dartmoor

LIV Lurra 1

  • Cena: 8199.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium ALUXX SL, oś przelotowa 12x148, suport BSA 73, max. rozmiar tarczy korbowodu 32t, max. rozmiar opony: 29x2.5"
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Giant Crest 34 SL RCL, 130mm, 15x110
  • Skok widelca: 130 mm
  • Grupa napędowa: SRAM NX Eagle
  • Przerzutka tylna: SRAM NX Eagle
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM SX Eagle PowerSpline, 30t
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY LIV

Giant FATHOM 29 1

  • Cena: 8199.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium ALUXX SL, max. rozmiar tarczy korbowodu 32T, max. rozmiar opony 29x2.5"
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Giant Crest 34 SL RCL
  • Skok widelca: 130 mm
  • Grupa napędowa: SRAM NX Eagle
  • Przerzutka tylna: SRAM NX Eagle
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM SX Eagle
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano BR-MT420/410, tarcze Shimano RT-26 180mm
ROWERY Giant

Canyon Stoic 4

  • Cena: 8399.00 PLN
  • Waga: 15.04 kg
  • Opis ramy: Canyon Stoic
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: ROCKSHOX PIKE SELECT
  • Skok widelca: 140 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano DEORE M6100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano MT511 30T
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY Canyon

Octane One OMG 2023

  • Cena: 8299.00 PLN
  • Waga: 15.00 kg
  • Opis ramy: 6061 aluminum
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Manitou Machete Comp
  • Skok widelca: 140 mm
  • Grupa napędowa: SRAM SX Eagle
  • Przerzutka tylna: Sram SX Eagle/12
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Sram SX Eagle 30T
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY Octane One

Merida ONE-TWENTY 300

  • Cena: 8499.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, potrójnie cieniowana, hydroformowana.
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour XCR34 2CR
  • Skok widelca: 130 mm
  • Skok tylnego zawieszenia: 130 mm
  • Grupa napędowa: Shimano CUES
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Mechanizm korbowy: MERIDA Expert TR
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano MT200
ROWERY Merida

Marin Rift Zone 1 29

  • Cena: 8499.00 PLN
  • Opis ramy: zawieszemie MultiTrac
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: X-Fusion Slide Boost RC, 29
  • Skok widelca: 140 mm
  • Skok tylnego zawieszenia: 130 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore, 11
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: Marin 32T
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Tektro HD-M280 , 180mm
ROWERY Marin

Pells Tarpan TR 3

  • Cena: 8590.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour Zeron 35 Air
  • Skok widelca: 130 mm
  • Skok tylnego zawieszenia: 120 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore RD-M6100 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano FC-MT510 32T 175 mm
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano BL-M4100 180mm
ROWERY Pells

Canyon Neuron 5

  • Cena: 8899.00 PLN
  • Waga: 15.10 kg
  • Opis ramy: Canyon Neuron
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Rock Shox Recon Silver RL
  • Skok widelca: 140 mm
  • Skok tylnego zawieszenia: 130 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano DEORE M6100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Miranda Delta
  • Rozmiar kół: 29"
ROWERY Canyon

NS bikes ECCENTRIC ALU 29 2023

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Waga: 13.90 kg
  • Opis ramy: AL6061-T6
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: RockShox Recon
  • Skok widelca: 140 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore M6100
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore FC-MT5101 170mm 32t
  • Rozmiar kół: 29"
  • Hamulce: Shimano MT410
ROWERY NS bikes