Scott Test Tour w Gdyni

Scott
Scott Test Tour w Gdyni Mateusz Zdanowicz

W ubiegłą niedzielę do Gdyni zawitało długo wyczekiwane Scott Test Tour, umożliwiające uczestnikom wydarzenia przetestowanie szereg nowości producenta na 2015 rok. Udział w testach był dla nas czystą przyjemnością.

Testy rowerów na parkingu na dobre odeszły do lamusa. Scott Test Tour organizowany w Gdyni przez Sklep Rowerowy Żuchliński jedyne co miał z owym parkingiem wspólnego to park maszyn, skąd zabieraliśmy rowery i ruszaliśmy w teren dla nich stworzony. Każdy, kto zgłosił się w prosty sposób do udziału w testach, miał do wyboru bogatą kolekcję obejmującą topowe modele z kolekcji 2015. Później już tylko szybkie formalności na miejscu (proszę nie mylić z wpłatą kaucji wartości roweru, nic z tych rzeczy!) i ruszamy w teren. Warunki w jakich sprawdzaliśmy rowery nie były byle jakie, gdyż lasy Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego obfitują w liczne single, ostre zjazdy i wymagające podjazdy. Chwała firmie Scott za to, że odważyła się wyjść do klienta z tak atrakcyjną propozycją, nie ograniczała zainteresowanych kaucjami i nudnymi, krótkimi odcinkami, gdzie jedyną przeszkodą jest krawężnik. Zamiast tego uczestnikom testów pozwolono zabrać rowery w teren i korzystać z wiedzy i technologii zamkniętej w rowerach – a wszystko to za jeden telefon zgłaszający nas do udziału!

Scott, 27,5

Scott,Spark

Testy przebiegały bardzo sprawnie – wcześniejsza rejestracja telefoniczna na konkretne godziny i rowery pozwalała uniknąć kolejek i wyczekiwania wymarzonej „zabawki”. Maksymalnie dziesięcioosobowe grupy ruszające co chwile w las, dodatkowo prowadzone przez dwóch lokalnych przewodników, dawały komfort płynnej i ciągłej jazdy. Jedna sesja testowa trwała średnio 45-50 min, prowadząc po najciekawszych odcinkach trójmiejskiego eldorado rowerowego zarówno w przypadku MTB, jak i szosy. Każdy z zainteresowanych mógł wziąć udział w dowolnej liczbie sesji. W parku maszyn wyraźnie wyraźnie szło zauważyć, że dla każdego było ciągle o jedna sesję za mało, każdy chciał więcej i więcej, co świadczy jedynie o zdecydowanym powodzeniu testów i zapotrzebowaniu na więcej tego typu eventów.

Scott,Addict SL

Z naszej redakcji na testy wysłaliśmy największego marudę i zwolennika hardtaili. Wsadziliśmy go na topowego Sparka 900RC i puściliśmy na trasę. Po powrocie do parku maszyn tester nie wydusił z siebie ani słowa, ale z doniesień które mamy, ów rider od czasu powrotu do domu siedzi na kanapie przy rozbitej skarbonce i zlicza oszczędności...

Jeśli nie mogłeś być na Scott Test Tour w Gdyni to nic straconego. W tym roku czekają na Ciebie jeszcze testy w Łodzi (17-19 października) oraz w Warszawie (25-26 października). Wszystkie informacje na temat tych wydarzeń znajdziesz w naszym artykule zapowiadającym testy – Nadchodzi Scott Test Tour.